17 grudnia 2013

Attention

Kochani !
Chciałam Was tylko poinformować o tym, że poprawiłam parę błędów stylistycznych w poprzednim rozdziale - teraz na pewno będzie się go czytać lepiej. :)
Jestem laikiem jeśli chodzi o pisanie więc mam nadzieję, że przymrużycie oko na niektóre szczegóły.
Czasami po prostu kiedy pochłonie mnie jakiś pomysł to nawet po kilkukrotnym sprawdzeniu nie widzę 'zjedzonych literek' czy powtarzających się słów, ugh.

Informacja nr 2 : mam już pomysł na nowy rozdział jednak dalej zastanawiam się co sądzicie o moim blogu. Licznik wejść skacze z każdym dniem jednak mało kto zostawia po sobie jakiś ślad, już nie raz powtarzałam, że strasznie zależy mi na Waszej opinii - w końcu piszę dla Was. Jeśli macie jakieś zastrzeżenia, koncepcje czy najzwyczajniej w świecie podoba/nie podoba Wam się - piszcie. Dzielcie się swoją opinią, to nie boli, a ja nie gryzę. :)

Informacja 3 : Jeśli chcecie być informowani na maila o pojawieniu się nowego rozdziału zostawcie na siebie namiar w komentarzu.

it's all.

Lots of love x


W.


4 komentarze:

  1. Mogłabyś napisać o tym jak się poznali oraz np. przywołać jakieś wspomnienia z czasów, kiedy byli razem.

    OdpowiedzUsuń
  2. włsanie trafiłąm na Twoje opowiadanie ,po dlugich poszukiwaniach opowiadania na poziomie. I oto trafilam ! WOW,tylko tyle przychodzi mi do glowy ,pochlonelam wszystkie rozdzialy w chwilę ,dawaj dziewczyno kolejne ! Serio ,jestem pod mega wrazeniem :) i jeszcze pytanko kiedy nastepny i mozesz moze jakies fajne opowiadania z Harrym na oku ?

    Karolina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo ! myślę, że nowy rozdział pojawi się w przeciągu 2 dni.
      a co do innych opowiadań, 10000 razy lepsze od mojego:
      1. http://dark-fanfiction.blogspot.nl/?m=1
      2. http://zapach-marzenia.blogspot.nl/?m=1
      3. http://i-and-one-direction.blogspot.nl/?m=1

      Usuń
  3. czekamyyy na rozdzial ,nie chce Cie popedzac ,ale dawaaaj :))

    OdpowiedzUsuń