2 grudnia 2013

news



Never not chasing a million things I want
And I am only as young as the minute is full of it





Tym razem to nie nowy rozdział ( kompletny brak czasu na pisanie, na dodatek w weekend jadę na kilka dni do Polski więc tym bardziej nic nie nagryzmolę ). :)
Chciałam Wam po prostu podziękować za wejścia, coraz więcej osób czyta to opowiadanie ! Dalej nie mogę się nadziwić temu, że kogoś mogła wciągnąć ta historia. Pojawił się już nawet pierwszy pozytywny komentarz ! x
Tak poza tym rozdział ' She's like cold coffee in the morning ' ma najwięcej wyświetleń - szczerze mówiąc to również jest mój faworyt, strasznie dobrze pisało mi się z perspektywy Harry'ego. Chyba mam to proste, ignoranckie, męskie myślenie, och. Anyway, gwarantuję Wam, że będzie tego typu więcej. 

To tyle ode mnie, jeszcze raz dziękuję, że wchodzicie, czytacie, komentujecie ! x
Może uda mi się coś napisać jutro, jeśli nie raczej nie liczcie na rozdział przed piątkiem przyszłego tygodnia. 

lots of love


3 komentarze:

  1. gdzie ty mieszkasz, skoro jedziesz do Polski?

    OdpowiedzUsuń
  2. 54 year-old Accounting Assistant IV Fonz Laver, hailing from Aldergrove enjoys watching movies like Song of the South and Woodworking. Took a trip to Al Qal'a of Beni Hammad and drives a McLaren F1 GTR Longtail. Strona glowna

    OdpowiedzUsuń